HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 6, 2011

Lafaz yang telah kita lafazkan

Bismillah...
xTra vaGanza

"Aku terima nikahnya dgn si dia binti si ayah dia dgn mas kahwinnya RM..”

 Bunyi mcm senang?ni erti sebenar dia :




“Aku tnggng dosa2 si dia dr ibu bapanya, apa sj dosa yg dia buat,dr dedah aurat hingga ke tgglnya solat,
aku tanggung & bkn lg ibu bapanya tanggung & aku tanggung smua dosa bakal anak2 aku.
Klu gagal, maka aku fasik, dayus & aku rela masuk neraka & malaikat Zabaniyah melibas aku hingga pecah badan aku”

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..