HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 13, 2016

Bbcream Seqy Beauty utk kulit Asia

BBCREAM SeQyBeauty
🌸 3 pilihan tone
🌸 Sesuai utk semua jenis kulit
🌸 bantu hilangkan jeragat
🌸 Tidak bercapuk
🌸 Tidak berminyak
🌸 Sebagai perlindungan sinaran UV
🌸 Tekstur ringan
🌸 Mesra solat

Cubala dulu baru tahu 😘

PM/WA je saye  😘
0126905947

Seqy Beauty utk kulit sihat

Penyelesaian masalah kulit, kenalpasti kulit anda dan solutionnya:

🌸Jeragat = Skincare + BBC

🌸Jerawat & parut = skincare + sakura mask + bbc

🌸Muka berminyak = skincare + bbc

🌸Kulit kering = skincare + sakura mask

🌸Penjagaan kulit dari dalaman Collagen SHE

Semuanya ada dengan #productSeQyBeauty
Jangan bimbang harganya mampu dimiliki 😊
Tak kira jantina dan usia semua boleh gunakannya 😎

Thursday, August 25, 2016

Hencik boolat

Berkat susu badan. (BF)
4bln- 6.81kg

Tuesday, July 19, 2016

Hari Raya 2016 kami

Tahun ni bmakna sbb btambh sorg ahli.

Sunday, July 3, 2016

Jualan Gudang - kena bhati2

Nk dekat raya, tiap sudut ada jualan gudang. Jualan gudang sana, sini, sinun.

Ni kes sblm pose la ni, g Jualan Gudang KIKO kt puchong. Hamek kau rambang mata, mujur dh bli ckit2 sblm ni, tgl nk tmbh2 je bj anak2.

Bila jualan gdg biasa la lambak2 je, amik amik amik, klo xnk campak je.haha ghupenya y dh less tp still mahal (bg ai le) dh bcampur dgn y murah.

Time nk bayau, tgk, apasal la mcm tlebih bajet ni. Sluar Naeem ni ghupenya shelai smp 30+ hengget.

Tp sbb nmpk comel Naeem pkai nnt, mama redho je. Hahaha padahal, ntah2 kejap je dpt pkai tu.

Lepas bayau, wat muka sedih kt mr bubu. Sbb over bajet. Kah kah kah

Tuesday, June 28, 2016

Persiapan Raya 2016

Agak2 sape punya bj y byk? X aci Naeem ni.
Tips: buat psiapan sblm puasa. 2 3bln sblm puasa klo blh. Xde la rs stress n.tbeban sgt.

Monday, June 6, 2016

9 Tahun dah

Selamat Hari Lahir y ke 9thn Ahmad Saiful Azeem..

Alih2 dh beso je teruna ni..

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..