HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 11, 2009

Ter..


xTra vaGanza

Ahad lepas ms otw balik muo dr gombak, ai ngendeng2 Mr bubu g Sogo...mula dia xmo...ai pujuk ai rayu..dia stuju...(ececeh...) mula dia decide nk g Mid valley.tp ai plak xmo...so g la kami ke sogo...

cam biasa la bulan mac kan Mega Sale...crowded giler...azeem Mr bubu handle, eirdiena dlm stroller ai bwk...lelaki biasa la mana mau nyer nk bsesak2..maka bpisahla kami...dh sale2 gtu ai ter....beli handbag Carlo Rino..blh la tahan...mmg nk cr handbag besar ckit sng nk sumbat pampers 2 dak kecit tue klo jalan maner2...n ai ter...beli gak lipstick, 2way foundation, blusher...( blh ker istilah 'ter" tu dgunakan...)huhuuh




Y ni baru betol ai punyer




sume2 nie adalah ter.... semata2.



p/s: asik mbeli belah? owh...sume tue duit sy sndiri..saya bukan demanding pd suami saya...jarang2 saya beli barang y saya ingini dgn mminta pd suami..klo ada duit, sy guna duit sndr... ini utk pringatan y mngatakan suami saya byk sgt duitnya beli untuk bini...owh...no no no...saya syg suami saya...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..