HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 6, 2009

tag mari mngetag

xTra vaGanza

tag dari Umik


TAG EDISI PERKAHWINAN







1). Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.

* gmbr berdua tue penah kuar kat majalah mingguan wanita tahun 2007...cover depan nor aliah lee bbaju kuning...tp sampai skrg xdpt hadiah..

*ada x org lain y dok btenggek kat batu kelikir mcm ai wat? huhuhu photographer punyer idea la nie...konon unik la...kuangkuangkuang

*y gmbr sorg tue ai rs mcm cun ar....hikhikhik pink giteeewww...

*chemistry antara ai n mr bubu...2-2 soker gmbr nie...xtau naper...outdoor nyer shoot kan...panas tp tahan jer lah...kawennyer pasal..hakhakhak



2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?
tarikh paling bermakna
29 Julai 2006...

dh nk 3tahun...kejap jer...

nk kawen dulu punyer la rasa lamer nk tg..



3. Apakah warna tema majlis perkahwinan korang???
adik beradik merah...n putih...

4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???

Ini sumer takdir n jodoh y dtentukan Allah SWT...dari mata jatuh ke hati..."kun fayakun" maka jatuh la cinta...alhamdulillah mr bubu xpernah berubah...apa yg ai senangi padanya, still ada smp sekarang...romantic n btanggungjawb... moga kekal hingga akhir hayat..

5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.

sure nak kekal hingga akhir hayat...mlahirkan zuriat y soleh n solehah... harmoni sampai biler2...susah n senang sanggup bersama...


6. Tag 4 orang lain tuk buat tugasan ini..
* Mrs k
*azfaliza
*arnirina
*are_udear

2 comments:

aRe_uDear said...

Tq lalingg t ayu wat k..
tag yg lame2 pun x sompat2 den nak wat agi hahaaa..

MRS. K said...

kite da buat laaa..
hehehe..

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..