HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 16, 2010

Menyelesaikan masalah ms mkn -1

Bismillah..
xTra vaGanza

Minah kecik sorg nie, amatlah mngada2...
di mana ada mamanya, di situ la di dok ngendeng2...
klo xdpt duduk atas paha mama, dia akan mlalak kaw kaw punyer...
klo bg duk kt kusi, dia akan capai pe2 y tcapai dek tangan...
klo bg makann dlm mangkuk or pinggan, dia akan mkn dgn 2-2 tangan mcm nk uli tepung...
klo bg sudu, tangan sebelah pon bfungsi sama, maknanya mkn 2 tangan...
'
'
'
ksimpulannya ai mkn xhadam...
masok mulut, kunyah2 telan terus...
mana nk hadam klo sblh anak dok kaco mmanjang....
pelik n ajaib, xplak dia kaco abahnya time mkn...
konon nk ikot sunnah Nabi, kunyah 40kali...cenggini jwbnya ai leh kene sembelit...
huahuahua
'
'
'
so pnyelesaian masalah hr ni ialah,
bg je dak minah tu dok same kt meja mkn smbil bg pinggan n sudu...
sepah pon sepah la..
nie, mr bubu pkaikan dia bip
baeeeeeeeeeeeeek punya bip pkai kain napkin
''
'
'
bip y biase2 baby pakai tu cam xsesuai dah...
ye la, cover leher je...
bj nk kene cover gak...dh le br mandi..
nnt xhensem minah nie pg2 nk hntr kt umah pngasoh...




pssst...: bekpes mee ronggeng pg2...

see, dlm pic tue, kan dia dok sebelah mamanya....

3 comments:

Mama_Aqish said...

manja nyer anak dara ni dengan mamanyer....sama la macam aqish gak...manja asyik nak menepek jer...tomei anak dara u

hatiberbunga said...

mmg seksa jiwa raga klau nk makan, sblh tgn nk kena bersilat ngan anak. huhu..

tp bagus la heroin u nk makan pakai napkin. my boy, harus dicabut napkin itu nanti. rimas. wargh..!!

mamaaerish : said...

kretif... eb pn alami situasi yg sama... maklum diorg dh bsr kan... hu3

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..