HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 29, 2011

Bumbung Kedai Emas Wah Chan runtuh di Mydin Mall MITC

Bismillah...
xTra vaGanza


br je sekejap td ai g Mydin...konon nk g bli bj kurung baru...
jalan2 tingkat atas then tnmpak ada kedai br

dlm hati bkata
"owhhh ada kedai emas Wah Chan dah..."

tgerak jugak nk tgk gelang eirdiena y baru
tp dlam hati
" lain2 kali la dulu...cr bj aku dulu...sik lebihkan ank je, bj sndiri xde"

tetibe

"PRAKKKKKKKKKKKKK"

bumbung Wah Chan tu jatuh...
(kejadian lebih kurang 1.30pm)


"Ya Allah...terima kasih kerana kau mnyelamatkan aku..."




ms sblm kejadian, mmg ada org kt ctu..pekerja dan planggan mungkin...
Alhamdulillah tiada kemalangan jiwa...

owhhh lupe nk bgtau, dgn pantas jari mnekan nombor Balai Polis Ayer Keroh mlaporkan kejadian...
opis sendiri la katakan...

6 comments:

.:: Mrs Z ::. said...

kat tingkat atas ke bawah ni mi? isk!!! takutnye nakgi... minggu ni ingat nakgi beli barang dapur kat situ...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ya allah..takutnye.

bukhairiah said...

tingkat atas...kedai tu je..y lain2 xde pe2...myb kedai tu baru bukak, ada kelemahan cikit.

bonda_tie said...

takutnye....

zack said...

sory...saya ada terlibat ngan keje renovation kt c tu...kelemahan pada struktur syiling.x mampu nk tampung jumlah lampu yang byk..bru setel 5 ari keje kt c tu.pyment pun sangkut lg...dugaan..

Anonymous said...

Ku dengar kata masalahnya ada dengan pihak MYDIN... kontraktor MYDIN yang membina tangki untuk mengalirkan air penhawa dingin tu salah janka beban untuk tangki tersebut.

Nasib baik tiada orang cedera...

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..