HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 19, 2012

Anak Dara kene kerah

Bismillah...
xTra vaGanza


Smlm bual2 ngan kawan pasal anak masing2, dia kata, dia train anak dia basuh pinggan

tetibe lik keje petang smlm, rs nk wt mcm kawan tu buat...
ai paggil cik Diena somei nie...

"adik, blh tlg mama?"
"tlg pe ma...?"

'tlg basuh pinggan dlm sinki tu...mama nk masak nie.."
"yea yea..."

bersorak lak dia suke sgt bg chance main air...
ai perhati je...ajar mcmana nk basuh bersih..tunjuk klo2 ada kotor lg..
so far dia leh buat cuma lambat ar...air pon ai buka kecik je..mambazir wooo nk tg dia bis wat keje...

pas bis basuh pinggan , dia cuci sndiri tangan,
"mama, dah siap"
trus turun kerusi



ai igtkan dia nk trus main air...tp jangkaan meleset...
dia xmain air pon..

sure hr nie dia nk tlg lg...

2 comments:

Anis said...

Salam khairiah, bagus lah idea train anak dara ni, nnt saya nak cuba kat anak sulong saya tu. Mesti hepi dia dapat main air. heheh. Salam kenal ye jemput lah ke blog saya. Follow sini juga!

http://anisvitashop.blogspot.com/

Anis said...

Salam Khairiah, bagus gak idea tu nnt saya nak try kat anak dara saya. Jemput dtg blog saya
http://anisvitashop.blogspot.com/

Follow sini juga.

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..