HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

Conteng2 pintu plaks

Bismillah...
xTra vaGanza


lum puas mnepek2 sticker kt wall bilik azeem,
tumbul plak idea nknepek2 kt pintu bilik...

kira bonus la ai de spasang anak nie...
kbetulan bli sticker de spasang Mickey n Minnie...

nk tepek kt bilik,rs mcm dh penuh...
so nie la hasilnya
'

'

'

'

'

'

'

'



cukup2 la dulu...
dh boring plak sticker2 nie..

2 comments:

::Mamalyna:: said...

dah banyak kali p pasar, selalu nampak sticker nie, tp belek2 jer, tak beli pun... tak tau nape, tak tergerak hati nak beli...

mrs shaifull said...

mrs bubu, byknya sticker, mcm x abih2 stock je ni :) bilik mak bapaknya plak, sticker apa?

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..