HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 14, 2010

Klo mak n abah dtg...

Bismillah...
xTra vaGanza



spatotnya anak2 le y jenguk parent k kg...
nie dh ter labik plaks....
huhuhuhuhu


tp xsalah kan....
leh gak dorang jenjalan2...

sejak abah ai tukar Kelisa, dia rajin dtg melaka...
klo x,sure dia soh angah ai hntr...
skrg nie xde hal la klo nk drive sendri berdua je ngn mak...
lg pon jalan umah ai ni mmg sng sgt la...
dr muo,naik jambatan,terus je...nan ado belok2 simpang
kecuali la simpang taman umah ai..
sbb tu abah brani ke cni..


tp kan,paling best,tiap kali dtg musti de buah tnagan y dia bawak...
bukan 1 or 2, tp dh mcm penuh Kelisa tu

ms mak abah ai dtg hr tu, byk tol dia bwk
'
'
'
'
'
'

'



ni, nk soh ai kumpul pinggan mangkuk nmpknya


ni nk soh masak slaloo, setupperware asam jawa tau


2 polistren cili padi...
hahhhh ko.... berasap la tlinga


mak mmgtau peeberet ai...
roti bantal dr muo...de 1 dia lupe...Kopi Muo (Kopi 434)
makan roti ngan kopi
panas mmg kawwwww


buah payapa...
kek lapis 2 jenis...
fenuh peti sejuk

daun kesum...
huhuhuhhh nie mr bubu bwk g kedai...
nk harap ai pkai, sampai kering la stok daun tu nk hbis


ni daun pandan...
serumpun dia bawak..
dia soh tanam kt depan umah...
tp mr bubu bwk g kedai gaks...


paling xtahan,mak ai siap bawak













'
'
'
'
'
'
SAMBAL BELACAN

khas utk mnantu dia...
dia tau mnntu dia soker sambal belacan wpon tau pas mknmusti tgaru2


n dia tau sbnrnya anak dia nie xpenah tumbuk sambal blacan
sampai kene import dr muo
huahuahuahua

2 comments:

Aleeya said...

bestnye mak abah dtg...

mrs shaifull said...

sama rupanya mak ayah kita ni, kalau datang, mmg melampau2 sampai nak muntah fridge tu, dgn cilinya, pisang (tanam sendiri lps pencen), asam jawa (suka yg buatan sendiri), belacan (wajib), kadang2 kalau dtg pg2 dr kangar, siap beli daging, tulang, sampai2 je terus buat suppp, sedapppp...

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..