HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 7, 2010

nk story gak wpon dh basi

Bismillah...
xTra vaGanza


ok la okla...agak2 basi n3 hr nie...
smggu dh dok peram jd pkasam...
bmakna, dh smggu gak ai telah kuar dr insolvensi
mohla tgk2 pic ms majlis ppisahan rabu April lepas...
'
'
'
'
'
ni Hj Hanafiah namanya..ai br je sbulan blajar wat keje pasal pmohonan luar negara dgn dia...



hahahaha ntah pe la y ai ckp smp nageshhhh
ai sebut pasal anak2 ai kot...coz dorang kt cni layan baik anak2 ai...

hadiah blkg tu dh mnmbah koleksi frame...
lom sempat pasang lagik

nie jue..btukarke balai polis segamat...
tgh tg hr je tu...mujur de ptukaran online...
kt melaka dia dok sensorang,jauh dr somi n family

ni cik mai...naik pangkat W32...kt tg pelepas...

ni dak comei (tudung itam)




abaikan muka ai y dh bkilat

ni la geng k hulu k hilir ai..
k.dayah....agak2 rapat la gakngan dia...
xdpt tgk dpn mata dia mboyot

wah...windula kt korangz....

2 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

sedeynyer kena berpisah dengan kengkawan kan...tak pe kat tempat baru nanti leh dapat ramai kawan baru k

mrs shaifull said...

mrs bubu, nape tukar ofis? tp best gak, mcm ai, ai x suka gak duduk satu tempat lama2, boring :) selamat bertugas kat tempat baru, skrg kat ner?

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..