HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 8, 2010

ku cuba untuk memahami..(tajuk lagu hape)

Bismillah...
xTra vaGanza

wah...mcm tajuk lagu plak tajuk hr nie...
apa perasaan korang klo setiap keputusan y dh final tak tlebih dahulu inform/bincang kpd korang? tetibe dh nk kene submit...
then alih2 bile tanya, bila masa inform kt ai, jwpannya...
"dh bgtau la hr tu..."
seigt ai, ai blum nyanyuk...uban je br mcelah...
lain la klo soal keje y xde kene mngena dgn diri kita, y kita xtlibat kan...
apa plak korang rasa klo selama ini korang igt korang adalah org y sgt penting tetibe, pbincangan dbuat dgn org lain? tanpa drujuk dgn korang?
huhhhhhhhhh ai nk legakan hati ni...so luah kt cni...lega gak cikit.....klo blh nk mraung tepi gaung
kang luah depan2 kang tinggi plak sore ai nie...durhaka plak...
ai cuba memahami...xcukup lagi ke tahap memahami ai tu?
seluruh peluang dh bg....tp xde plak dia cuba memahami ai...
erm...ada org y lebih layak bg pendapat rsnya...pendapat ai slaloo xblh dterima pakai...
pendapat org kampung kan...kuno...
sedih? rajuk?
'
'
'
bukan....tp marah!
MARAH
ai cuba diam..tp mana tau diam itu bnanah...tu y mcm2 sakit ada tu...
tu belum lg kumpul nanah2 y lepas2...
muda2 dh de tanda2 penyakit 3 serangkai...
mmg mati awal nmpknya...(nmpk sgt marahnya nie)
bahaya ai nie tau...
kecik2 cili padi...
'
'
'
lupakan? erm..ai bukan mudah mlupakan..lebih2 lg selama ni ai igt, ai ni org y sgt penting...
rupanya tidak..sedey woooo...sgt2 tcalar...sgt2 tluka taw...
well....biarkan la....susah2 nnt cr ai gak kan? mmg biasa mcm tu...
p/s : sedang memahami la nie....dont worry...

1 comment:

Qistina said...

jemput join 1st GA saya yer...

http://ummieayahqistina.blogspot.com/2010/10/1st-year-give-away-qistina.html

terima kasih

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..