HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 9, 2010

Eeee....serammmm...mayat berjalan

Bismillah..
xTra vaGanza
eeeeeeee...tatotnyeee...
klo korang jumpe, korang lari ke, mintak no ekor?
'
'
'
'
'

Di Kg Toradja (Indonesi) terdapat satu ilmu yg luar biasa dimana
mereka boleh menjadikan mayat berjalan pulang ke rumah sendiri.
kejadian berlaku disebuah daerah pendalaman Indonesia yg berbukit
bukau. Jika ada kematian di kg Toradja maka mayat itu akan
diberi kuasa hipnotisme supaya simati boleh pulang berjalan kaki
dan hanya berhenti bila sampai dirumahnya. kuasa ini dibuat supaya
tidak menyusahkan orang kg dari mengurus mayat tersebut

4 comments:

Intan said...

Betul ke ni!

Hu hu...tidakkkk. Apa lah nak jd ye ngan orang2 Indon nie ye, tak habis2 pakai sihir hitam macam nie...tak takut ngan Allah ke agaknya depa tu :(

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

uishh..biar betoi..takutnya!

bukhairiah said...

intan ; xtau le dia islam ke hape...rsnya bukan islam kot..sana kan bukan sume islam

fiza : cube bygkan klo dia kt depan kita..

mamaaerish : said...

cayo ke x cayo?... hu3

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..