HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 6, 2010

Klo dia kata nk wat, hr tu gak dia wat...

Bismillah..
xTra vaGanza





see...did u see my mr bubu in short pant?kekeke auw...loghat plak nk skipping Lendu
xcelli, ai dh lame nk ajar azeem tdo d bilik sendiri...tp kene la kemas2 n deco2 ala kadar kan...
tp tu la, br sabtu lepas we ols mrealisasikan impian tue...
mr bubu nie, klo dh stanby brg n sibuk2 bli itu ini, mula la xsabar nk wt hr tu gak...
kononnya dia nk cat bilik tu n wat pic pagar kaler choc...then tibe2 dia tukar pikiran...
"malas la plak.."
dia tukar pikiran bile dia tgk ai siap mnampal sticker wall kt hall bawah...
ms dia start ngecat, ai sibuk mnampal...(nnt ai wat n3 tu k..)


ai tulun gak tau...caye x, ai tulun ngecat yang atas2 jerk...?

hahaah, ai stinggi 148cm nie jgn le bg tugasan y mmerlukan daya ktinggian y luarrrr batasan ai...

ai cuma mperkemaskan area bawah dinding n kt plug2 jer...dah itu je y mampu....

itu pon pas diaorg tu tdo...around kol 10 mlm ar...

mr bubu siap mngecat dlm kol 1pagi...

ms tu ai tulun dia dlm tdo..hakhakhak... jeles gua weh tgk anak2 tdo tgolek tlentang

'

'

'

tada.... pmilihan warna adalah pilihan Puan Ummi Khairaih yerk...

pe y bgaris kaler putih tue? tu la mmula dia konon nk wt pagar..xjadik..

huhuhu bilik nie xde kipas syiling lg..pkai je la kipas meja...

1 dinding tu mmg xmo cat...n ai nk cr langsir simple kaler biru kotak2 mcm kt ikea

(verangan dulu)


kbtulan plak pintu bilik air pon biru..

so nnt ai nk cr sticker cartoon plak..

erm..azeem tdo atas tilam jer...

mmula nk angkut katil bilik bawah, tp takot dia jatuh plak coz katil tu xde phadang...

xpe la, nnt next rezeki ye azeem..

owh.... bilik mama pon xde cat2 gni tau azeem...

next year, wat bilik diena plak...sure kaler pink...huhuhu

6 comments:

MRS. K said...

biru mata hitam ku..
nice blue.. i loike!!

mrs shaifull said...

bab projek utk bilik anak ni, still x jadi2 lg kitaorang punya projek ni, nak kena hembus roh rajin kot baru boleh :)

ann @ hatiberbunga said...

vogue 'd vass sungguh warna biru itew.. cantik weh! nk tiru, bleh? hihi..

@Z said...

ummi..cantik le kaler biru tu..kami pun cadang nak buat kaler biru atau purple utk bilik anak2..tapi bila tengok biru ni macam berminat le pulak..hihihi

bukhairiah said...

msr k : u loike...i loike...

ct : meh ai hembus ckit ..fuhhhhhhhhh fuhhhh fuhhhh

ann : tiru la..tp lom siap spenuhnya...

az : kan wawa n lala gurl..xkan nk blue? purple ok gak...
nie namanya SKYBlue dr Glidden

Mummy Aqil said...

phewittt...biru2 laut... shantekkk.. xpe, slowly. nnt penuhla blk azeem.

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..