HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 22, 2010

Kak, kami polis nie

Bismillah...
xTra vaGanza



gullllpppppppp...
bderau darah ai petang raya ke -4 tu.
petang tu mr bubu kuar ngan adiknya g cr lauk (MIL dtg mngejut)
tetibe dtg 2 dak lelaki bmotosikal dpn gate umah...
dah le gate xbtutup...kete byk kt porch, xleh tutup...
thendap2 dak 2 org tue...
"kak, kak... polis nie " kata budak tu.
rs mcm pucat lesi muka...
otomatik tingat kt mr bubu...p kehal nya la mr bubu ai? pe tjadi kt dia?
trus ai blari ke gate...
"kak, En Ahmad Bukhari ada?"
"xde, dia kuar...nape dik?"
"akak isterinya?kami ni polis nk check umah samaada akak dh balik ke blum..ada barang ilang kak kt umah?"
fuhhhhh lega jantung den
owhhhh b4 balik kampung raya lepas, ai de isi borang balik kampung n hntr ke Balai Polis yang berhampiran..so ms dia dtg tu, dia nk pastikan betul ke ai kt umah tu..nk check de ke barang ilang ke, curi masuk ke...
korang de buat same mcm ai ?
bukan pe, musim2 perayaan nie, taman2 perumahan n flat ke, kan kosong...
untuk keselamatan...tp diingatkan polis byk kawasan nk djaga, bukan tpacak kat umah anda sorang...huhuu
toche toche kt Balai POlis TAnjung Minyak, Melaka
mentang le dh jd kuarga polis....

2 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

huhu..berderau darah eh bila tetibe pak polisi mai umah tanye camtu...

bagusnye polis2 melaka ni

i like melaka..6 tahun bertapa study kat sana..wehehe

ctnurkhijah said...

kalau ct pun, mesti ingat apa2 jadi kat hubby...

Bagus yer polis cam tu...

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..