HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

Kempunan ke namanya nie?

Bismillah...
xTra vaGanza

ms ai braya kt umah pak uda kt kluang tu, ai dah pasang niat nk g cni...
pasang niat dr muo lg...
malam b4 g tu, siap soh mr bubu tgk kt google map
maklum le, xde GPS...

ai nk g cni...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'



Kluang Rail Coffee


dgr citer, roti bakar dia best...
kaya pon best(kaya y sapu kt roti tu)...pak uda kata, kaya dia mmg fofular...
mana2 org luar klo dtg musti bli bawak balik
tp hampa mmg hampa...
tutup da.....
huk huk huk
tgk landasan je la nk lepas kempunan....
dh le jauh dtg...bile la dpt dtg lg

1 comment:

♥ EeiNz ♥ said...

umi, gile best roti kluang nih. kin klu gi sana, tak bercinta ngan roti bakar ni mmg tak sah. hehehe...

ari raye tutup. tp die ade branch lagi kat bandar. xsure aritu die buka jugak ke x kat bandar tu.

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..