HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 28, 2010

nk tau cara korang

Bismillah...
xTra vaGanza

ai nk share la ngan korang...
nk tau pasal korang..
nk tau camne korang luahkan ketidakpuasan hati korang kt suami/ isteri if de y xkena?
tanpa mlibatkan pgaduhan...
kecik mau pon besau

hahaha,kadang salah sorang antara kita kan ego...
xblh dtegur...mula la muncung....
klo cakap sikit,kadang bimbang tinggi suara..

klo ai, biasanya ai sms je...
if xpuas hati,biasanya kt umah,ai diam je...n buat dont know..
tp bila naik keje,mulala hntr sms bjela2....
huahuahuah...

camne korang?


3 comments:

mamaaerish@eb said...

tgk isu gak la...

yang, i nyer link x der kt bloglist yer>?... hu3

mrs shaifull said...

:) wargahakahka samalah kaedah kita, kat umah/dlm keta, diammmm, pastu dah sampai ofis, sms panjang2, tp tu dulu lah, masa 4 thn pertama kawen, skrg x dah, kalau x puas hati, bgtau direct je, shaifull pun sama, senang, x bazir kredit :)

bukhairiah said...

mamaaerish : nnt kita letak ye...kadang sy dtg gak blog awak..skunk nie tenet mengong tol..

mrs saiful : ai xberani bdepan la jd cenggini...

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..