HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 12, 2009

Pnapis air - Water Purifier

xTra vaGanza


Juz nk share ngan korang jer...klo rasa tingin nk mmilikinya leh calling2...
(012-6905947)
rege? klo nk br leh bgtau rege dia...
skunk nie bukan jer kualiti udara xmmuaskan,
kualiti air pon samer klo xpakai pnapis air...
air bukan main karat lagik...geli den...
tp masa xder pnapis air nie dl, tpaksa gak la telan air merah tue...
dh lamer pkai nie sejak mlahirkan eirdiena...
mr bubu pasang ms ai dlm pantang...
minum air nie rasa mcm xpuas jer...sik nk minum air...
so dlm masa y sama, dpt cuci sistem dlm badan...
skunk gak ada mcm2 jenama pnapis air...
ada Zhulian, Bioaura, Rx water dll.
tp ai pkai nie...brand A Oceanic...
tgk betol2 pic bawah, ada byk function...
klo nk tau, PH air bbeza2 tgk pada kgunaan..
klo utk cuci muka or kulit, guna PH 5.5, utk masak2 7.5..
owwhhh xpayah susah2 pikir PH juz tekan jer button y bkenaan...
leh basuh sayur, mmasak, cuci botol susu, utk prubatan, utk bunuh kuman n minum sajork trus pon boyeh..
sumer nie PH air y bbeza2...
nk pkai utk air bateri kete pon boleh...
spesel x?





bila guna, screen akan nyala. PH 9.5 ni utk minum...

tgk pada gmbr2 y ttera..juz tekan button



y baik kita kongsi samer2 ye x?
smlm jengah2 blog VP, dia pon citer pasal pnapis air cuma dia pkai Bioaura..

4 comments:

Anonymous said...

bgus la mama... nnt kiter amik gbr pencuci muker plak yer..kiter promote.. mama dh jd bizwomen la.. tahniah..abang sokong sgt2 mama buat gni.. idea mama bernas..

MRS. K said...

kite pon pakai bioaura..
sodap airnye..
air kat putrajaya pon bekarat!!

Anonymous said...

SmIlE BaZ

Banyak khasiat air ni kan. tapi air sekang kan. waa buka je paip air.. beduppppp .... air karat dulu , ishhh geli betul. nak minum pon tak selera.
tapi bile dah kenal A Oceanic ni. wahhhhh.

mula2 dulu ada jugak ikut nasihat doktor, supaya minum 8 gelas sehari, ehh bukan la mengikut saiz badan kita le. tapi bila wa minum air 2 gelas pon dah macam nak pecah perut waa... ish2 macam mana nak wat tu.... Bile minum air A Oceanic ni baru le boleh isi bergelen2 air. hehehe.

lagi satu muka pon boleh cantikkk... syok betul...minum je cantik, minum je cantik, minum je cantik, cantik je minum..... hhehehhe

betul tak Mrs.Bubu? tapi ada yang lagi yang ISTIMEWA........

bukhairiah said...

pe y lg istimewa sampai Bold tue

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..