HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 20, 2009

Saya la hero mama

xTra vaGanza

kkantoian telah blaku bila mama saya rasa cam pelik jer kami adik bradik dok senyap dlm bilik sembahyang...
(mrangkap bilik salin pakaian kami adik bradik)

mama cam biasa dh petang br bz nk main masak2 utk abah mlm nnt... tghr td mama xmasak..mama mkn bubur kitaorg jer n sebekut coz abah xder...

cian mama...patot la mama dh 45 kg...ngan kitaorg lagi makin rajin kemas umah...

saya ajak diena tp diena wat do nooo jerk..

owh...diena xpaham bahasa saya lagi kot..
saya main sorg2...diena main botol minyk rambut...

"adik..senyap2 tau...nnt mama dtg"

owh..ms mama pkaikan bj diena td, mama lupa tutup bedak rupanya..

ini peluang baeeekkkkk... jarang jumpe peluang keemasan nih...


saya mmg hepi gilee la..ada 3 jenis bedak nih..


saya dh bowink la tgk bas nie kaler blue..cat kaler white ok gak kan...+ wangi lagik..nnt abah balik sure mama tunjuk kt abahkan..


wah...saya dh mandi bedak bkoyan koyan nih


halamak...kantoi sudah...

2 comments:

Unknown said...

wakakak!!! kan dh kantoi ngan mama ;)

bukhairiah said...

dh biasa dh kantoi..ala2 wakenabeb la nih...

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..