HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 11, 2009

Berkat...

Bismillah..
xTra vaGanza

Bile seseorg bkata mngenai BERKAT pd darah dagingnya sendiri... tp tmakbulkah doanya utk tidak mmberkati org y sedang dilanda kesusahan dan kepayahan?
pada masa ini, biarlah Allah sahaja yang menilai berkat atau tidak...kerana hanya Allah saja yang tahu keadaan waktu itu...samaada benar atau bohong
bukan senang nk senang dan bukan susah nk susah...
tlalu byk pendam takot meletup plak...bukan senang nk bniaga, tp Allah sentiasa bukakan pintu rezeki bila susah..Alhamdulillah..
terima kasih pd y byk MEMBANTU dengan cemuhan...
mungkin pada mata 'itu' bila dh jd tokei, byk duit...hahahha jom gelak sama-sama...
(gelak mcm pontilanak)
dia xtau aku y byk cover pbelanjaan kuarga smasa mr bubu susah...tutuplah mulut tu sebelum aku meletup...aku hormati dia kerana dia adalah .....(xmo la ckp...)
kami xgilakan duit org...kami blh usaha sendiri...
Alhamdulillah...

4 comments:

CT NORAMIZA said...

mrs bubu, rasanya mcm kita ni ada cerita yg ala2 sama, saya pun sama gak, dah x tertanggung dlm hati, tp x tau nak luah pada sapa, nak nangeh kat mr shaifull, takut dia ambik keputusan drastik plak, nak kena jaga semua pihak :( muka senyum, tp dlm hati allah yg tau...

bukhairiah said...

ummi laki bini tseksa...tp y teruk mr bubu la..ai pasang tlinga je..tp suami kan...cubit paha kanan, paha kiri terasa...

umie said...

sabar yer ummi..belum kena kat dia lagi..kalu dah terhantuk baru dia akan rasa macam mana...x semestinya dia akan berada di atas..tula Tuhan Maha Adil...ada masa kelak dia akan berada di bawah...

honeylanz said...

be strong babe..

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..