HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 21, 2009

Jiran den...

Bismillah..
xTra vaGanza

ni nk citer pasal jiran tetangga y cuma kongsi dinding xkongsi tangga.
hahaha pe nih ckp mrapu...
tgk la ferangai dia org 1 umah...elok jer letak helmet n kasot kt tembok ai..
tau la tembok tu bkongsi..tp jgn le wt gtu kan...
klo korang, marah ke x?brasap la gak kan...

ada y jatoh plak tue...klo ikot hati, ai campak semak depan umah jer...

tembok atas pon ado...

tgk la patung dia...sebesar2 pintu dia wat...

tue belum tgk dlm umah dia..ada 3 patung gajah, xkesah la, dlm umah dia...

xtually jiran ai nie india...br jer kawen..keje belayar...br je kawen...

b4 this, tgk jarang la dia de umah...sejak dia kawen, ramai plaks dok umah tue..xtau la sedara mare singgah smntara cuti skolah ke, dok trus ngan y br kawen tue...

y kadang berasap tu, ada sorg budak dok umah tu, elok jer dok kt tembok umah ai...bila ai balik nk bukak gate, dia wt muka toya jer kt tembok umah ai, xbganjak lak tue.....dh mcm ai sedang bukak gate umah dia plak...sampai la ai tutup pintu gate pon, dia tetap xbangun..mcm umah dia xde tembok jer...bengang tol...

mr bubu kata kesian kt tuan punya umah y br kawen tue...coz y br kawen tue nmpk ok jer...sedara2 dia jer y wt peel tue...

mr bubu kata lg..."sian dia, br kawen xde privasi..."hahahaha

ada 1 mlm ms diaorg br2 kawen2 tue, ai bau losyen kuat sgt...sampai umah ai blh bau..ye la bilik sebelah mnyenbelah..bpisah dinding je kan...

"pengantin mandi losyen hape.." hahaha

1 kes lg, dia de bela anjing 2 ekor..1 besar, 1 kecik...ya kecik tu, kecik sgt sampai leh masuk gate umah ai...klo azeem igt kucing kan naya tue...


6 comments:

MRS. K said...

bagus..bagus... jiran 1 malaysia nih..hehehe...

sabau je ler..nak buat camne

Mummy Aqil said...

owh.. byk2kan bersbr ye. daku pun ada jiran yg ala2 begitu perangainya wpun kaum sendr.. sabo je la... huhu...

CT NORAMIZA said...

la x bestnya camtu, kalau saya, dah lama saya campak balik selipar cabuk tu kat umah dia. sakitkan mata dan hati je :)

besarnya umah mrs bubu, ambiklah gambar dr depan, nak tengok gak

bukhairiah said...

to all : nk tau x kengkawan...makin lame, makin bykkkkk kasot kt tembok tue...hishhhhhh geram nyerrrr... rosakkan pandangan je...

CT : mana ada besar...biasa2 jek...

MieZa's Blog said...

alah..ummi ko jual jek kasut dia yg kat pagar tu...dapat gak duit....bab bau2 ni xleh nak ckplah..coz akunyer jiran pun india...boleh pulak wat upacacara ke agaaman kat ruamh dia..dari siang smpai ke malam..bunyi bising..siap pakai mic lagi..aduihh..pening pala aku..

bukhairiah said...

mieza ; ada ke org nk bli...klo kasot brand xpe gak...nie y cikai2 jek...

Related Posts with Thumbnails

Popular ker..