HeartBeat

mEh Kenal2

My photo
Lebih dikenali dengan nama Bukhairiah yang thasil dari gabungan bunga2 chenta antara Bukhari dan Khairiah. Nama sebenar ai Ummi Khairiah Kassim...anak kelahiran Muo,Johor, bbintang Pisces tahun 1983...menetap dan mcari rezeki di Melaka...punya suami y romantika d amor,Ahmad Bukhari...punya sepasang anak,Ahmad Saiful Azeem dan Ummi Nur Eirdiena...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 3, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Bismillah..
xTra vaGanza



tgh buhsan wt kojer nie...moh layanz contest


SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY



click cni


penganjur kata.......


Sempena birthday ibu yang ke 29..teringin plak nak wat contest..harap2 adala yg sudi men'join'kan diri

Syarat2 adalah seperti berikut...

Be my follower and add my blog kat korangnye list.... (DONE)
Tepek banner yang dicipta khas untuk contest ni kat sidebar korang… (DONE)
Buat entry tajuk macam entry yang I buat ni.. (DONE)
Contest ini terbuka kepada anak korang yang berusia 1 hari hingga la 3 tahun...
Ini paling wajib ni!!!Sila tepekkan pic sicomel korang dengan wajah yang serius...letak pic yang sangat2 serius je...mesti ada kan...xkan pic masa senyum n sengih je korang simpan...Letak banyak2 pun xpe,nti yg paling serius i akan amik...
Pastu letak la nama penuh anak korang ,tarikh lahir n umur diaorang sekarang...
Make sure ur entry link back to mine..
Tarikh tutup penyertaan before 31st December 2009




pic nie ms kendurik kawen kt Kluang..ntah pe y dia tenubf sampai masam cam asam jawa tue...
nmpak pipi jer loyot...
My name : Ahmad Saiful Azeem Ahmad Bukhari
DOB : 05.06.07, skarang dh 2tahun 6bulan....
Related Posts with Thumbnails

Popular ker..